Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine


Somnul meu de veci s-a dus pe papa sambetei,cand am aflat ca am datoria de a goli niste sticle de vin..este ziua unei prietene bune,care din fericire si-o face la mene acasa...deci mai multa bautura la mene in casa..si mai multa fericire pe capul meu .Poaza este mai veche,dar ideea este aceasi ,o gramada de lume care bea,se distreaza,fiecare cum stie,si o fata care se simte mai speciala decat de obicei.

Ma duc sa vad ce mai gasesc prin sticle,si unde este melodia "la multi ani" caci am fost anuntat ca mai sunt doar 13 minute pana cand aceasta fata va mai imbatrani un an,si voi apuca sa gust din sampanie.
11 minute acuma,timpul trece repede,cand sangele este diluat de alchool,,dar sincer nu am nici o problema cu kestia asta,mi se pare kiar marfa,sper totusi sa nu am parte de aceasi durere de cap ca in ziua precedenta,vorba aia,speranta moare ultima.

La multi ani andreea

1 Comment:

  1. Anonim said...
    esti cel mai marfa puiutz! te poop mult !deea te pooopa shi mai mult!

Post a Comment