Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Fericire!!!Bautura!!!femei si masini,nici kiar aja,ca suna prea manelar :)))
Dar festivalul beri insemna un prilej de fericire pentru multi dintre clientii fideli al acestui obicei anual,care nu intarzie sa apara,ca pensia bunicii.Kestia naspa este ca timpde o saptamana nu o sa mai fiu pe akas,si scoala o sa fie iarasi pusa pe locul 2,de fapt locul 7-8 dupa mine,dar suna mai frumos cum am zis prima oara.Dar pana la urma de ce mi se pare aja marfa,poate faptul ca ma intalnesc cu multi care u aceasi hobby/boala ca mine .Am sansa sa mai intalnesc alte persoane ciudate ca mine,si super interesante,o sansa de a scapa din monotonia gen trezit-scoala-acasa-somn sau inlocuiti cu munk,depinde de varsta si de cat de greu este portofelul.Una este lada de bere pe care o am akas,si sa vb cu cineva la mic,sau sa vina pe la mine pe acasa,sau messenger,ai mai multa libertate,si nici nu te amagesti cu fete din cta,sau brasov care te invita undeva,sau vor sa faceti diferite kesti,si inevitabil ajungi in baie,plin de...................bere,suna mai frumos :))) .dabia astept ziua de maine :D pakat ca nu totii avem sticle de bere ca varul meu :(( Va place poza,nu ;;)

1 Comment:

  1. Anonim said...
    bine ca obiceiul anual e de mai multe ori pe an ca altfel mureati...de sete...:P

Post a Comment