Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Oare asta simte si un drogat cand ramane fara doza,cand stii ca mai ai de trait daor 2 zile.....si tot ce trebuie sa faci...este sa astepti,ei bine,asta simt eu,nu mai am chibrite in casa,bricheta nimik,si simt cum nu mai pot respira,daca nu voi fuma tigara asta,si numai gandul ca nu am fol ma nelinisteste si mai mult.Inima deja imi bate si mai repede,si gandul ca acum o ora am fumat ultima tigara ma sperie si mai mult.Cum am ajuns noi sa devenim aja de disperati de ceva ce ne face atat de mult rau.Bau cat mai multa apa,incercand sa nu ma mai gandesc la tigara,dar nu ma pot concentra,si nici nu pot face inima sa bata mai calm,am pulsul 15 cu 6 ,si nu cred ca este bine de loc kestia asta.
Numai faptul ca te gandesti la ceva ce nu vrei sa te gandescti te face sa te gandesti la ea,si daia imi place mie psihologia aja de mult,pentru ca nu are limite...Ditamai casa si nici un foc...cu fiecare sertar pe care il deschid simt cum sansele sa gasesc un focc scad...si odata cu asta,si sperantele mele.eu fac aja la un lucru atat de mic,acum ii inteleg pe tovarasi mei,cand transpirau de nu mai puteau,ca nu aveau bani de doza.Momentele ca astea sunt bune,cand observi car de imperfect esti,si dependent de multe kesti,"de zii cu zii".Stiu ce te gandesti: Dute draqu la magazin,dar este vorba de principiu......daca ma duc.......ELE castiga,

Desi batalia este de mult pierduta.....

5 Comments:

  1. Anonim said...
    ce disperare frate!!!dar adevarat...
    Anonim said...
    eu cred ca tu vrei sa te spargi la caca dar ti-e frica sa recunosti.
    Badita Florin said...
    de ce,vrei sa ma ajuti ;;)
    Badita Florin said...
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
    Anonim said...
    Incearca pastilele care ajuta fumatorii sa se lase de fumat, in cazurile in care nu ai tigari. Te linistesc pentru ca au multa nicotina. Corpul omului nu e dependent de toata tigara ci doar de o parte din ea, de nicotina. Ir ceea ce dauneaza plamanilor si corpului nu este nicotina ci celelalte substante nocive din tigara.

Post a Comment