Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Proaspat venit in statie cu o fata de adormit pe mine,fara nici un kef de scoala,viatza,cautam cu ochi persoane de aceasi inaltime ca mine,ca sa pot sa le folosesc drept suport,cand vad ceva care m-a marcat pe viatza,sau pana la a 2 ore,cand ma marcat un 2 pus de profa.Am vazut vreo 10 persoana care stateau zici ca stateau la coada,dar la cE ?Erau kiar langa ghiseul de la r.a.t.b,timp de 3 minute m-am uitat ca prostul,pana sa aud de la un coleg,ca stateau la coada la ziar ::)) Iti sta mintea in loc =)) ,radeam ca prostul singur,trebuia sa vad cu ochi mei.
Ma duc la ultimi batrani din aja zisa coada,dar ii vad aja,ca erau mai imprastiati,poate kiar asteptau autobuzul,si nu am vrut sa ma risc sa primesc niste bastoane pe cap,pentru o intrebare tampita,dar mi-am facut curaj,,m-am dus cu un zambet pe care era cam greu sa il ascund,sau sa izbugnesc iarasi sa rad,la tanti din primul rand,i-ar discutia a fost ceva cam aja:

eu:Auziti,nu va suparati,stati la coada
tanti:da
eu(ranjind):La ce stati la coada
tanti:Astept ziarul,nu vezi,dar a intarziat fata de obicei.

Am rad isteric vreo 5-10 minute,momente in care saraca femeie tot mai astepta la coada,dar norokul ei ca era prima,daca intarzia pana cand ma intorceam de la scoala,se schimba zicala despre coziler de la RCS&RDS.Park imi aduc aminte de niste cozi,dar nu mai tin minte,era democratie,sau era comunismul :-? ,de fapt,daca ma gandesc mai bine,care este diferenta,in afara de cea evidenta ,au ajuns la litera D,sunt curios cu litera E ce vor mai creea,dar mai este pana la revolutie

0 Comments:

Post a Comment