Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Aceasta poezie reprezinta momentele mele "vesele" de acum vreo 2 ani,si eram si eu putin mai teribilist,si imi placea sa ma tai cu surubelnita pe mana,simtand o placere de nedrescis cand curgea sangele,o stare de ameteala si de euforie,ce nu se putea compara cu nici un orgasm.Dar bottom-line este ca nu se merita,pentru ca o sa ajungi sa iti pierzi prieteni,interesul de viatza,certuri cu pariniti....si multe altele,si o sa o ti din depresie in depresie,si cu ce draq te va ajuta,mai ales daca semeni cu copii aia deribilisti din Herastrau,ex o fata se plangea ca nu se mai vede ca si-a scris nirvana pe mana,ca i s-a vindecat(wow,ce kestie :))) ) si ca trebuie sa isi mai scrie ink o daca cu lama.


Cat de mult poti sa ii urasti,
Pe cei care te-ai facut sa traiestii
Sa ajungi la 17 ani
Situatie materiala buna,si ceva banii.
As vrea un motiv sa apreciez viata
Sa nu mai imi pun lama in vena diminetza
Ca doar atunci cand ma imbat
Am tupeu sa ma maltratez
In societate daja nu mai am sanse sa ma integrez
Cati nu ati fost pe un bloc
Si sa va ganditi ca peste 5 secunde o sa fie un poc
De nimic nu te va mai interesa
Dar parca ma tine ceva
Cateodata parca e mai bine asa
Oricum mult kin nu mai pot suporta
Deja ma gandesc car o sa fie solutia
Bile,pastile,.....oricum vreau sa fie ceva rapid
si sa fie sigur,a doua oara nu as mai putea incerca
Pt faza asta,as regreta toata viata
Nu vreau sa vad pe cei din jur cum mar privi
Se vor uita la mine,si se vor gandi
Mai bine scap din prima
Sper ca lumea repede ma va uita
Nu vreau sa sufere gandiunduse la nefinta mea
Ei sa traiasca mai departe
Sa nu repete ale mele fapte
Sunt multi care zic ca merita sa traiesc
Si imi dau argumente care ma fac sa ma razgandesc
Dar din fericire pt cauza mea
Ma intalnesc prea rar cu genul asta
Si ma uit la vena proaspat sparta
Inundand cada,care nici nu a fost inaugurata
Sigur nu va mai fi folosita
Asa ca am bagat getul de apa
Sa spele pata de sange proaspat formata
Incerc sa ma tin in picioare
Sa ies in gradina cea mare
Acolo sa pot sangera,sa scap odata de povara asta
Ma simt cam naspa,daca va citi cineva asta
Si afland ce am facut eu,a ma va imita
Parca biletul asta de sinucidere nu l-as mai da
Si as pleca in liniste din lumea asta
Iar ma apuca nostalgia
Gandinduma ca mi-am ratat copilaria
Imi mai amintesc cand imiu cautam un model
Si ca incercam sa fiu ca el
Eu in gandul meu,nu o sa fiu niciodata ca el
In 2 ani,deja il si intreceam
Ce bine ma sinteam,
Prostii copilaresti,asta e adevarul
Si nu vreau sa imi amintesc pt ce am luat toporul
Era mai simplu,cand ma taiam cu keia
Dar prin progres am inaintat
Cutit,cioburi de toate am incecat
Sper ca pt voi viata e mai frumoasa

4 Comments:

  1. Anonim said...
    Emo Kid.
    Iesi si tu pe afara, da la subrat cu niste spray, fa-ti rost de o prietena si nu mai fii asa gay.
    Anonim said...
    Sincer imi place poezia...e directa,simpla si complicata in acelasi timp(complikta pt k se pare k nu toti o inteleg) . Si cred k toti au trecut prin momente in kre se gandeau sa isi puna lama in vena...desi putini recunosc. Si mi se pare un gest d maturitate,nu d teribilism faptul k cineva se exprima,prin versuri sau prin altceva...e mult mai bn sa te exprimi dekt sa ti totul in tine si sa ajungi o persoana stresata,kre d fapt nu recunoaste c simte,si nu se poate exprima. Deci...imi place poezia,si modul d gandire,pt k e direct!
    Anonim said...
    Sincer imi place poezia...e directa,simpla si complicata in acelasi timp(complikta pt k se pare k nu toti o inteleg) . Si cred k toti au trecut prin momente in kre se gandeau sa isi puna lama in vena...desi putini recunosc. Si mi se pare un gest d maturitate,nu d teribilism faptul k cineva se exprima,prin versuri sau prin altceva...e mult mai bn sa te exprimi dekt sa ti totul in tine si sa ajungi o persoana stresata,kre d fapt nu recunoaste c simte,si nu se poate exprima. Deci...imi place poezia,si modul d gandire,pt k e direct!
    Anonim said...
    Nu stiu ce sa zic ... pe de o parte inteleg pt ca si eu am fost asa .. sau poate mai rau ... pe de alta parte nu inteleg pt ca nici pe mine nu m-am inteles .. !! Eu am doar 16 ani ... dar viata ma facut sa fiu un nimic ... un om de 2 bani :(( ... bautura, tigari, droguri .. apoi lama .. sau cutitul ... si mai trecea o zii .. si iar o luam de la capat.. !! Eu nu am avut ajutor .. si totusi am reusit sa rezist .. !!! Imi pare rau totusi ca mi-am pierdut copilaria si tot ce a fost mai frumos, nu am stiut sa fiu copil, sa ma joc, sau ... nu stiu altele .. si ma gandeam mereu ca nu ma vrea nimeni si atunci ma ajuta un flacon de pastile sau un drog sau o lama .. !!! Sunt multi care fac dar foarte putini care recunosc, care au tupeul sa spuna :"Da, am facut!" ... Cred ca la un moment dat in viata toti avem o depresie... o dezamagire .. si atunci ... decurgem la o alinare care credem noi ca e buna ... !!! Ne trebuie ajutor !!! Crede-ma ca te inteleg .. si .. succes in continuare ... si .. gandeste-te ca viata merge inainte...Te pup .. !!!

Post a Comment