Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Si altii ca tine...care draq este problema ta ???Esti nf te persifleaza lumea...si intri pe bloguri...sa te simti mai bine...invata sa citesti printre randuri inainte sa dai comentari stupide despre "poezie" aia....Macar apreciez faptul ca ai scris ca esti tu,nu ca ala care a dat cu anonim si nu are tupeu sa se semnezze..macar sa isi puna numele acolo..genul de sifonar imputit.....Vai domne...am personalitate dubla..aja si?O dezvolt pe a 3.....deci _|_ perfectionistilor,cat te batea mata cand erai mica....daca nu scriai cu 2*i ,sau alte greseli .daca am blog..nu am voie sa pun nimik mai vechi despre mine..trebuie sa scriu numai kesti recente....nu ? daca am o amintire mai veche...trebuie sa o tin in mine....am fost cum zici tu ma,teribilist,emo,sinucigas,terorist,hitlerist,comunist,sa stii si tu omul se mai schimba...dar ce sa stii tu,daca stii ca cineva la varsta de 5 ani...a scris gresit o lucrare.....insemna ca la 30 de ani tot la fel de incult este....si o sa scriu cu cate greseli vreau.....si o sa le subliniez de acum in continuare..ca sa le vezi mai bine.

Te pupa tati pe tine,sa mori in rauri de voma :)

6 Comments:

  1. Badita Florin said...
    DAca nu ma faci si manelist...degeaba postezi:)) .

    "nu am spus pe nicaieri ca e gresit sa vorbesti de chestiile trecute, chiar deloc, asta nu stiu prin ce algoritmi "complexi" ai calculat-o."

    Dar cand ziceai ca sunt copil teribilist....pentru ca am pus poezia,am scpus clar ca este de 2 ani poezia.

    Si carei faza daca eu scriu cu puncte.........asa imi place mie sa scriu.As mai zice cevadar esti prea "perfecta"
    Amelia said...
    Flendurel, am inteles de ce te-a afectat asa de tare conflictul dintre cei doi. Pentru un tip care si-a facut blog DOAR ca sa posetze comentarii, si al carui blog se numeste Sloboz, presupun ca e vorba de o usoara unda de frustrare? Ti-e teama ca o sa ajunga Venera si pe la tine?

    A, si inca o chestie. Ca sa poti sa publici comentarii, nu e obligatoriu sa ai blog. Poti sa fii si guest.

    In alta ordine de idei, daca nu convin comentariile, exista inttodeauna optiunea sa le dezactivezi. Atata vreme cat autorul blogului nu face asta, inseamna ca ii plac. Desigur, astanu creste cu nimic traficul de pe blugl respectiv, insa nah, probabil ca e amagirea ca lumea iti citeste blogul.

    A, si inca o chestie. Evident asta e umila si subiectiva mea parere. Nu e prea de bun-simt sa iti las agramaticalitatile online. Orice text urcat pe net ar putea sa fie macar corect din punct de vedere gramatical, daca nu si cu un continut cel putin interesant.
    Badita Florin said...
    hahaha,you have call for backup...sau ai si tu personalitate multipla :)) Daca nu vine si eliv pe aicia...degeaba ma cert cu voi...ca eu pe ea o iubesc ;))
    Anonim said...
    Hai bah frate....am scris patru puncte in loc de trei.SO WHAT!!mai lasatzi shi voi gura mare..tre'sa va luatzi de saraq baiat dintr-o prostie...e vina femeii de serviciu kre nu l-a invatzat qm trebuie romana..:D mie mi se pare super "expresiva" poezia lui.ar putea sa ajute catziva proshti..kre,dak ar citi-o,nu ar face la fel k el(cine ar vrea sa ajunga k vietnam?:))eu una ash vrea sa am putzin din comportamentu' lui(de aqum).nu va mai certatzi din kkturi..;)
    Badita Florin said...
    hahahha =)) nu mai pot de ras :)) daca
    mai devreme aveam personalitate multipla..acum deja o am pe a 3,nu :)) ? Daca te uiti dupa ip...da aly o sa fie de la calc acesta,dar nu am postat eu,a postat aly,fosta mea prietena.Oricum nu ma intereseaza daca
    ma crezi sau nu.

    Cat despre faza cu personalitate multipla..se vede ca nu stii de gluma.

    tu kiar crezi ca stau in traficul tau :))? lol dar vedeta te mai crezi :))) .doar de tine am nevoie...ca sa mai rad si eu din cand in cand.nu vrei sa te scot la un sifon si o eugenie pentru "traficul" pe care mi-ai facut ;;) ?
    HINT :efectulo halo
    Badita Florin said...
    trafic insmena ca ai dat tu mass...sau ce ai facut...de am avut 10 oamenii cu reffer de la tine

Post a Comment