Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

MA uit la film...kiar imi plac unele....dar azi am avut parte de 2,la care unu,cel putin.m-a dezamagit total.Spiderman 2 un film pe care nu vream sa il vad,dar m-am sacrificat.Un bun prieten de al meu,ce mai,cel mai bun sa zicem,are o zicala,"e doar un film frate" o zicala la care la filmul asta nici el nu a mai crezuto,aberant rau detot,lipseste si umorul din prima parte,care a facut prima parte digerabila.

AL doilea film e apocalipso,sau ceva cam aja...de mel Gibson`s,sincer nu vream sa ma uit la film,mai ales ca e facut de gibson,dar m-am uitat dupa ce am primit o parere despre el de ma alsat "paf",faptul ca cik e aja de groaza incat un bun prieten,de vreo 35 de ani,a facut pe el de frik.NIMIK!!!Interesant filmul,doar atat.

0 Comments:

Post a Comment