Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Ce mai,droguri aduse la rangul de arta,deci mi se pare superb :) Mai ales poza cu pastilele este prea .... (drolling) nu gasesc cuvintele sa exprim cat de artistica mi se pare.



Un Cadou perfect de Onomastica.Ehh,mai este pana pe 26 mai :))

Grupul cu pricina l-am gasit pe hi5,la urmatoarea adresa : http://www.hi5.com/friend/group/displayGroupGallery.do?groupId=1208911

Poza asta trebuie sa fii idiot sa nu aobservi cat de artistica poate sa fie,daca esti cu picioarele pe pamant,schimba trasu pe nas cu un capacel,sau whaterer :).

Gb mai scrii o data ca deja salivez pe aici http://silverghost.wordpress.com

2 Comments:

  1. Anonim said...
    aia mica, siclam, cu stelutza pe ea ma cheama.....o aud cum imi sopteste numele...e atat de dulce....de mica ji de roz...ji cred k are ...da da...ma cheama stelutza din ea..a mancat o stelutza shi akum vrea sa o mananc eu,.,dar de fapt o sa ma manance ea pe mine..cred..ji aud sunetul siclamului..care isi pierde soapta intr-un tzipat infundat.....ji e atat de emoooooooo..ji eu sunt atat de schizofrenica =)))))))) ji mandra de asta
    Anonim said...
    >:D<>:D<>:D< asta e .. daca nu le mancam noi ... o sa ne manance ele pe noi :| :X

Post a Comment