Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

http://silverghost.wordpress.com/2007/01/29/al-doilea-blogger-arhi-mega-cunoscut-de-la-mine-de-pe-blog/


Eu am un defect...bine......mai multe :))) dar cel important este ca nu imi place sa scriu mult.....dar ce mult..nu imi place sa scriu punct (.)

In linkul de mai sus puteti sa aflati adevarul despre mine (sau macar o mare parte :D )

Cat despre postul anterior,si discutia de p messenger :

Gb PUNKITZA: deci uite akum potzi sa vezi dif
Gb PUNKITZA: dintre roz
Gb PUNKITZA: ji siclam
Gb PUNKITZA: uita-te la droguri
Gb PUNKITZA: )
Vie`|`nam: )
Gb PUNKITZA: aia mare cu @
Gb PUNKITZA: sau aia cu beta de jos
Gb PUNKITZA: saua aia cu o mana de extrateresrut
Gb PUNKITZA: alrea siunt roz
Gb PUNKITZA: aia mika
Gb PUNKITZA: cu stelutza'
Gb PUNKITZA: e siclam
Gb PUNKITZA: SICLAM
Gb PUNKITZA: adik roz inchis

ESTE ROZ :D

3 Comments:

  1. Anonim said...
    nu este roz...aia cu stelutza e siclam ...SI-CLAM>...deci eu iar fac sondaj =))))) ji iar o sa castigggggggg ( asta dak nu intreb baietzii.,... :| care,evident...sunt daltonisti...:p) :* :* :* ( ji kissurile astea sunt rosii,da?...vreau sa fie rosii =))))
    Anonim said...
    aaaaaaa...ia uite de-abia akum mi-am dat eu seama k persoana din blogrollul tau...emo kid...sunt eu..ce dragutzzzzzzzzzzzzz :x :X :x ..pt asta promit sa ma gandesc la o fantezie marfa pt tine.asea cu dedicatie ;)))
    Anonim said...
    este roz punct

Post a Comment