Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine


Ma invart prin casa intr-un sictir care nici nu ma lasa nici sa dorm.Intre discutile de pe messenger care nu am kef a scriu mai mult de 3 cuvinte si tigari fuma in scarba , doar de a aduce sentimentul ca mai trece timpul,nici siteul asta nu ma mai "inveseleste" , poate din cauza ca nu a mai aparut ceva nou pe el.

Pe messenger sunt buzzat ca sa primesc o melodie,poate imi schimba putin statea

iza iza is sending you 1 file:
01 - Drumuri de Noroi.mp3 (9647 KB)

Save As... (Alt+Shift+A) Decline (Alt+Shift+D)

numele pare promitator :D

Doar uneori în prag de amurg
Cei care-l trec se lasă de drum
Noaptea-i prea scurtă iar drumu-i prea lung
Pentru un pion învârtindu-se-n fum

Doar uneori în prag de amurg
Nu mai contează cât eşti de-obosit
Nepăsător îşi vede de drum
Fuge pionul ca un nebun.
Continaurea AICI

Interesant,mersi Iza :)

Se pare ca Sambata va fii mai bine,cel putin mai am o speranta in legatura cu Legea cultelor

Remus Cernea wrote:

Dragilor,
Am facut impreuna acel concert de protest din 28 octombrie
prin care am reusit sa facem toata presa din Romania sa vorbeasca despre noi
si despre lupta noastra pentru libertate si pentru drepturile fundamentale.
Sper ca majoritatea dintre voi s-au simtit bine in acea zi si ca au avut sentimentul ca am realizat un lucru fain.
In ciuda micilor minusuri si lipsuri...
Dupa cum am vazut insa, intreaga clasa politica actuala a tratat cu dispret actiunea noastra
si apelurile nenumarate facute si de catre alte ong-uri si voci publice interne si internationale pentru a nu vota legea cultelor in acea forma.
Asta demonstreaza o data in plus ca aceasta clasa politica este un inamic al democratiei si al libertatii.
Este un inamic al vostru, al muzicii rock si al formelor libere de exprimare artistica.
Ce am mai reusit noi pe 28 cctombrie a mai fost un lucru foarte important:
anume acela ca am demonstrat ca putem coopera foarte bine impreuna, deci ca putem fi o forta importanta
pe care presa si mediul civic trebuie sa o ia in seama.
Ei bine, acum va propun o noua colaborare ampla care va putea avea efecte importante in urmatoarea perioada.
Va propun sa ne intalnim sambata, 3 februarie, la ora 13.00 in fata Teatrului National pentru a discuta detaliile.
Am mare nevoie de ajutorul vostru si sper sa alocati doua ore din timpul vostru pentru aceasta intalnire.
Va rog sa confirmati participarea trimitand un e-mail la remuscernea@ gmail.com
Cu multumiri anticipate,
Remus Cernea

Ne vedem Sambata Remus.

Ma intorc la becali al meu....si nici inspiratia nu mai am :|


Dau un publish momentan.......

1 Comment:

  1. "Un mic" said...
    buna, buna!am intrat din greseala pe blog'ul tau ... cautam poze pe google ... am scris: "scarba" ... si asa am pasit pe la tine. si ciudat ca mi'au placut versurile de la ultimul post si am observat ca am si eu melodia in calc ... si iar ciudat ca aveam nevoie de melodia asta! [drumuri de noroi]

Post a Comment