Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Keyul este praful meu
Adus de la Dumnezeu
De imi ceri itzi dau si tie
Da trebuie sa-mi dai o mie(ron)
Trag din el cat pot
Pana am sa ma`ngrop
Si cand ingropat voi fii
Mai iau si un extasy
Sambata cand ne`ntalnim
Bagam Key si Romparkin
Si cand n`avem bani de Key
Luam Tusin si e oky
Dimineatza cand ma scol
Bag un Key si ma omor
Bateria cand o iau
Mainile pe loc nu`mi stau
La un party cand ma duc
Trag un Key si`apoi ma culc
Iar cand ma trezesc frumos
Bag Un Key si sunt pe dos
Cangurelu cand il iau
Ma urc pe peretzi , nu stau
Regenoane cand mai luam
Stam pe banca si turbam
SI cand tragem Key pe nare
Noi avem pupila mare
Si ca lumea sa nu vada
Eu port okelari pe strada
Si cand fumam nijte hashi
Alergam ca niste grasi
Marihoana cand fumam
De dulap noi ne speriem!!!

2 Comments:

  1. muffin said...
    placebo-special k varianta mioritica :))
    Miaul said...
    m-ai uns pe sufletzel,oricine ai fi>:D<

Post a Comment