Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Anonymous said...

2 cuvinte: esti mort.

Anonymous said...

deci te asteptam cu bratele deschise la manson.si k sa citez p cineva:"2 cuvinte: esti mort." a si:eeeeeeeeesti praaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.

Anonymous said...

Nimeni says: Frate ar trebui macar cuvantul care te caracterizeaza sa l cunosti...DECI varianta corecta:"gay"...daca te mai incurci alta data fa si tu ca aia de la vrei sa fii miliardar si suna un prieten:))).
Aaaa..oricum esti mort dak ti vad fetzisoara pe la manson;)


Bine ma sunt praf sunt ce oi fii,dar de cand va intereseaza pe voi ce sunt eu ?Sunteti prea grijuli.In fine ideea pe care vreau sa o scriu aici este alta,esteca imi pare rau ca skin a inteles chestia asta,si ca totul a inceput de la un comment neinteles . Si cat despre faptul ca l-am facut "gey" imi cer scuze pentru ca nu il stiu pe om fata in fata ca sa comentez sau ceva cam asa.Dupa ce o sa il cunosc o sa pot saimi fac o parere despre el.Dar nici el sa nu mai judece un om doar dupa profil si sa isi faca o parere gresita.Aparentele pot fi inselatoare.Asta sa vezi ca imi dau seama cand gresesc.

10 Comments:

  1. Teo said...
    oricum nu mai ai 112 zile de trait pt k: ai bacul shi o sa itzi invetzi shi nu se shtie dak ajungi la manson shi cine spune k nu exista diplomatzie niciodata nu am fost pro diplomatzie dar ....decat fight cu cnv mai mare k mn ..diplomatic ways rule
    Badita Florin said...
    Nu ca i-am promis.si asta tot diplomatie este
    Anonim said...
    da`l in masa ca si eu apar la bestival, da` nu la roackeri :)
    Teo said...
    scoate'ma , ma, de la ignore >:P
    Anonim said...
    skin says: =)) mai baiatule sa te gandesti asa:tio faci cu mana ta....aa si tipa aia cu kre ai vb p mess o sa afle si ea cine esti,asa k o distractie suplimentara...in kz k nu a aflat deja.nu inteleg de ce nu tiai vazut de viata ta dar in fine:))
    Badita Florin said...
    a si tipa aia cu kre ai vb p mess o sa afle si ea cine esti.

    daca imi spui si care tipa... Pser ca nu te referi la Black angel.
    Teo said...
    la mn nu are cum sa se refere :P cred k se refera la fata cu herpesul care ehem a intrebat unde stai :D
    Anonim said...
    skin: aia cu herpesul;) si k sa nu scriu asa putin iti aduc aminte:esti o rusine,un las,o mizerie de om.sa te apere fetele frate.....esti praf....
    Teo said...
    nu il apara fetele ..fata asta a vrut sa zik ceva pt k i s'a parut nedrept cum tzi'am mai zis shi pe mess
    Anonim said...
    mah kktule u vrei sa mori?esti inconstient?te calc p kp fu tuti mortii matii de laba trista.te omor baaaaaaaaah kktule!cum ai putut sa ii zici kktul ala lui skin?esti nebun?nu te prinde el, te prind eu mah ordinarule!!!!!!esti mort!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment