Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nimeni says:
Mar 4, 2007 5:22 PM
FRATE ESHTI PRAF......In ceea ce priveste aruncatul de pe bloc cred ca ai face bine....Cu sintaxa ne ai lamurit pe totzi....AAA si chiar itzi inteleg suferinta la impresionanta varsta de 17 ani si faptele tale nu ma indoiesc ca au fost ...ingrijorator de grave(vre un 4 la vre o materie ceva...)...SPER ca ai fost maltratat de parinti in copilarie ...ca altfel nu ai nici o scuza plauzibila sa o arzi asa.......Marfa poezia...tu si eminescu ce mai sunteti neintelesi ..ma rog ala a murit...dak vrei poti sa il urmezi...PS stai linistit ca te uita lumea mai repede dekat crezi...;) l au uitat ei pe SAdam care chiar a facut ceva damage in lume.....pe tine cred ca te uita si preotul la slujba de inmormantare....Citatul meu pt tine ar fi asta:eather FUCK off and die ..Or change everything that "defines"you...shit head...By the way...ma dezgusti si tu si toti emo fagot-like boys.Mi a parut bine sa te cunosc...NU!!!

skin says:
Mar 4, 2007 5:04 PM
de dupa deget toata lumea striga:u suck!esti praf,o rusine...sper din tot sufletul sa dam peste tine la manson(banuiesc k o sa ne onorezi cu prezenta).a si,just in case:nu,nu vrem sa fim k tine;)

In prmul rand skin nici nu vreau sa fiti ca mine. Este mult mai cool sa fii un nazist si sa urasti pe toata lumea,nu ? La manson nu stiu daca vin dar poate fac o exceptie si vin doar pentru a imi vedea fata.Si 2 ce cauta un nazist la manson ? sau esti si tu un pic gey ? Vb lui andressa cu cat esti mai cunoscut..cu atat ajungi sa fii mai urat de lume.

13 Comments:

  1. Anonim said...
    am comentat shi yo de plictiseala pe hi5-ul tau pe acolo k sa ma cert cu cineva app ce sa vezi skin shi nimeni sunt prieteni m'am chinuit s arunc un ochi pe profilele lor they are friends kizz u dude :*
    Anonim said...
    2 cuvinte: esti mort.
    Anonim said...
    deci te asteptam cu bratele deschise la manson.si k sa citez p cineva:"2 cuvinte: esti mort." a si:eeeeeeeeesti praaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.
    Anonim said...
    Nimeni says: Frate ar trebui macar cuvantul care te caracterizeaza sa l cunosti...DECI varianta corecta:"gay"...daca te mai incurci alta data fa si tu ca aia de la vrei sa fii miliardar si suna un prieten:))).
    Aaaa..oricum esti mort dak ti vad fetzisoara pe la manson;)
    Anonim said...
    Inca ceva ...imi place Blogul tau SUCKS BIGTIME...Te sfatuiesc sa iesi de pe toate Grupurile gen ROck..si sa intri pe alea de GAY- EMOS si PRAF-KIDS dak nu exista iti faci tu unu ca merita sa ai functia de membru fondator ;)
    Anonim said...
    skin says: gandestete k iesi din ksa;) si dak nu o sa suflu si o sa pufnesc si o sa iti zbor ksa:)) mltumim pentru intelegere
    Anonim said...
    Nimeni says:Black angel..nice detective work...;)Ever considered to apply for the Federal Bureau of Investigations(FBI pt retarzi ca vad ca abunda pe siteul asta)..Pff si eu care credeam ca generatia '86 era aia iradiata..dar vad ca efectul s-a manifestat in intreaga lui splendoare abia dupa 3 ani....Parintii tai s au aflat cumva in focarul exploziei sau macar pe aproape?Tu sigur nu ai 3 maini sau ceva sau efectul nociv asupra ta s a limitat doar la creier?? sper ca acesta sa fie apogeul efectului radiatiilor ca nu imi imaginez ceva mai rau...imi place sa cred ca generatia voastra reprezinta limita efectul maxim...vezi si tu sa mori inainte sa ai urmasi TE ROG nu pot concepe o ABOMINATIE DE GENUL ASTA;)In rest SANATATE..ca ti trebuie mai ales pe plan mintal.
    Anonim said...
    urmeaza ti instinctul si taie te cu o cheie;)sau poate vrei sa evoluezi in vertebrat?nu cred,dar sa lasam evolutia sa si urmeze cursul....sau poate are nevoie de putin ajutor?:D bine mai frate dak u esti exemplul nr1 si exponentul "roacherilor" din romania eu imi dau foc in fata la cotroceni.au dreptate manelarii knd scot kktul din voi cu parul mah.cum dracu poti asculta exploited si cleopatra stratan?esti nebun?ai scris cuvantul formatie pe google si ai dat copy/paste?deci esti nebun complet...faci parte din white pride world wide si asculti wu tang clan?esti tampit sau pierdut in spatiu?mai baiatule vzi k tre sa te speli p dinti k a venit ora de culkre.nu te mai plimba pe net aiurea si comenta k pana la urma o sa te prinda cineva si nu te vad bine;) (dak o face inaintea mea mor de ciuda). o sa te asteptam in fata spitalului,o sa te vizitam zilnic sa vdm cand iesi,o sa fie sezon de vanatoare.esti inconstient? lasa ca vedem noi mieluselule cine e "roacer" in romania.a si invata sa scrii;)tineti minte cele "17 primaveri".de acuma o sa ai parte de toamne.dak le mai prinzi."Deja ma gandesc car o sa fie solutia
    Bile,pastile,.....oricum vreau sa fie ceva rapid ".nu o sa fie pastile sau bile.si nici rapid:))
    Teo said...
    am zis'o shi o mai zic shi de o mie de ori de ce plm suntetzi persoane care nu intzeleg ca fiecare e diferit in felul lui dc va luatzi de el k asculta mai multe genuri muzicale e extrem de bine ca nu asculata manele shi asta e super bine shi ar fii marpha dak mai multzi oameni ar fii asha k el adik sa nu asculte manele shi nu il mai judecatzi dupa copertzi inainte sa il vedetzi in care shi oase sa il vedetzi cum e el cu adevarat oricum nimeni u nu ai nici un drept sa te legi cu ceva de parintzii mei fiindca dak ai ceva cu cineva nu ai cu ei ci ai cu mine shi ejti mai mare k mine dar nu jtiu de ce nu intzelegi asta whatever ...dak el vrea sa fie rocker in felul asta ce avetzi voi cu el waiting raspunsuri ori aici ori pe hi5 caci sunt foarte curioasa sa vad cum ganditzi in afara de partea nazista pe care o aratatzi lumii
    Anonim said...
    Nimeni says:Da mi te rog un id de mess ceva sau dak nu intra tu pe id ul meu sa vezi ca nu s eu asa deranjat si sa ti explic de ce am postat ce am postat...sincer am incercat sa fiu cat mai ironic (fiind mai mare) tocmai pentru a i arata unele lucruri care (cred eu) ca ar trebui corectate...la 17 ani nu cred ca e normal sa te gandesti la sinucideri and stuff....apropos..am dreaduri deci nu am nici o treaba cu curentul skin...
    Teo said...
    rockgirl_crazy_me my id :D
    Anonim said...
    Baaa .... cum pwla mea imi fac si eu un skin la hi5 ... adica stiu cum sa fac..dar !!! ce e aia cu marimile alea de pe acolo =))))
    Anonim said...
    nice, i just added up even more new emo backgrounds 4 my blog
    http://www.emo-backgrounds.info

Post a Comment