Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Multi stiti de placebo doar ca formatie rock,dar efectul placebo tine de psihologie si de puterea de autosugestie.Eu am un obicei,prost cei drept,de ami tine pastilele mentolate in pungi ermetice.Deci zici ca sunt anfetamina.Si mai sunt unele roz carte seamana cu ex-love,pentru cei care cunosc,pentru cei care nu stiu,mai bine :D . In fine ajung la ziua unei super prietene(acum suparata pe mine si ma uraste pana o sa mor) si scot pastilele sa iau una,un tovaras de al meu,ii zicem X se uita,ma intreba ce sunt...pana la urma ii spun adevarul,si ii vine ideea "geniala"
ca sa ii arate lui Z pastilele.Se duce...arata,la care imi zice x ca z vrea sa vorbeasca cu mine,sa ii dau o pastila si a 2 zii m-am facut de o linie (daca nici asta nu stii,e si mai bine ). Taca paca eu nu ma bag in jocl lor,si se baga Y care zice ca aveam eu o datorie la el,si ca i-am dat o pastila pe care sa i-o dea lui Z . Intre timp un alt tovaras ne aducea bauturi.
Noi 3 beam apa tonica,el avea in pahar gin.Bea 3 pahare de
gin,bunul sameritean ii da pastila,mai da pe gat vreo 2 pahare,incepe sa bea bere.PRAF .Era super vesel omul :)) a fost "angajata" si o tipa sa se linga cu el,cea ce l-a facut fara nici un dubiu sa creada ca era ex-love , el fiind intr-o euforie d-zeasca.Pana acum totul e perfect...euforie, vedenii,vede dublu ... Placebo perfect.Problemele au aparut cand a inceput sa ii fie rau si s-a dus in casa sa doarma.Nu trec 20 de minute si el in starea lui de fericire sa apuca sa spuna la totii ca a luat niste pastile..alea alea.% mintue mai tarziu vine sarbatorita suparata foc sa ma intrebe ce i-am dat,ii explic eu,si x si y ce e acolo,ca sunt pastile mentolate.
Nimic,ma certam cu morile de vant.Dai si explica...y avea 4 pungi ermetice dintre care 2 erau goale... explicai ca acolo au fost piersuri si ca le-a da gaura azi la 2 prieteni,cautai pe aia... A urmat un haos total in care erau uni care intrebau ce sunt alea,altii care deabia aflau ,si uni care plecau sub rugamintea : "Ba imi pare rau in pula mea dar ai 2 secunde sa pleci din casa si sa iti iei hainele"

Glume proaste facute bine sau glume bune facute prost.?

1 Comment:

  1. Kid_loco said...
    glume bune facute la oameni prosti :))

Post a Comment