Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Vorbeam cu Monica ,o fosta colega de generala ,care zicea ca totii rockerii sunt nespalati,si ca e mai trendy sa ai mobil de 15 milioane dar dai numai bip :)) si mai zicea ca versurile la melodiile rock sunt naspa,grele...tampite.

Dar Astea cum sunt ?!?!?!!??



Deci m-am cacat pe mine de ras la melodia asta :))

Si am gasit si versurile via Buddha :

Refren:
Pumnii mei minte nu are
Sparge tot ce-i sta in cale

Si vin doua strofe de iti bati copii:

SUnt smecherul cel mai tare
Bodyguard la firma mare
Mi se spune Pentium 4
Dar mi s-a ars integratu’

Am si eu o pasiune
Sa bat cat mai multa lume
Minte multa nu se cere
Prost sa fii, sa ai putere

4 Comments:

  1. Teo said...
    deci e veche melodia deci e de cacat deci am vaz videoclipul la mai multzi shi cik idiotu ala bate rockeri adik frankfurt cik e rocker
    Alex said...
    www.anti-manele.ro ;-)
    Kid_loco said...
    AHAHAAHAHA
    intr-adevar foarte tare :))
    pt un bodyguard manelist in filmul lui asta e cel mai tare song posibil :))
    big up pt compozitor :))
    supercorect
    nu am mai ras asa bine de mult :)
    Anonim said...
    black angel deci esti de cacat
    deci

Post a Comment