Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Vorbeam intr-un post anterior,care parca a fost acum 2 zile,dar de fapt a fost de dimineatza, viata-de-dimineatza despre faptul ca m-am dus la munca. 16 ore mai tarziu am apucat sa ajung si acasa,doar ca sa dorm pentru ca maine la 6 jumate sa plec din nou.In fine,trecem peste asta,voi nu intrati pe blogul asta ca sa ma vait eu cat de obosit sunt.Intrati ca nu aveti ce face :))

Asa ca voi anunta top 3 chestii care sper sa se intample,sau sa mai fie maine:

Locul 1 : Sa mai fie senin sa mai pot vedea un asa Rasarit.

Locul 2 :
Sa nu imi mai iasa poza asta asa,de zici ca este modificata pe calculator.

Locul 3 : Sa ma intampine in blocul de vizavi de munca aceleasi pasari dragute.

Locul 4 : Sa nu mai ajung sa ma intreb ce este chestia asta,preferabil nici sa nu mai fie pe parbriz.

Locul 5 : Sa apuc sa o mai prind pe batrinica asta in poza,ca tare simpatica imi mai este :))

Locul 6 : Sa mai prind pe tanti asta ,sa o combin la o bauta.

Si nu in ultimul rand,imi doresc muult somn,si sa apuc sa ma vad cu prietena maine..poate ma mai scapa de plictiseala,chiar daca ma va obosi mai rau.

0 Comments:

Post a Comment