Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

si niste detalii de ultima ora... despre siteul triburile... :

http://fobii.blogspot.com/2007/08/triburilero-site-picat.html

Poate nu este exprimat bine,dar exista o legatura intre ele.

In Primul rand sa Luam Guild Wars - aka Triburile , un nou joc Online ,nou aparut pe piata Romaneasca , lansat acum 6 zile , in Strainatate exista de ceva timp . Prima oara cand l-am vazut ma uitat wtf ? Si ma gandeam cum pot sa ies cat mai repede din el,dar dupa ce m-am obisnuit sa il joc mi se pare chiar dragutz.

Daca te gandesti deja ca ai dezavantaj,stai calm,au gandit jocul incat daca esti nou,timp de 5 zile nu te poate ataca nimeni :) :D .

Truburile este sigur un joc care merita incercat,o sa va descurcati mai greu la inceput,dar dupa ce prindeti ideea o sa observati cat de captivant siinteresant poate fi.

Deja se observa ca internetul s-a maturizat,si odata cu el morile companii tot creaza jocuri cat mai multe,dar cu gandul la profit,si aici ajung la legatura intre Facebox si triburile . Sunt gratis... dar daca vrei mai mult..platesti . In Tribirile daca vrei sa construiesti mai mult de 2 cladiri in Acelasi timp,trebuie sa platesti,iar in Facebox daca vrei mai mult de 15 poze tot la fel.De ce sa fiu carcotas . GG ma .

Ne vedem in TRIBURILE

10 Comments:

  1. Marius said...
    N-am jucat pana acum triburile dar mi se pare interesant din ce am auzit.
    alunelu said...
    E gratis, dar nu traiesc ei doar din cei care vor cont premium. Pe http://www.tribalwars.net sunt si reclame pe site intr-un frame separat, si o sa apara si aici cat de curand. Sunt peste 5000 de utilizatori, nu stiu cati sunt constanti, dar probabil ca peste jumatate revin zilnic si asta nu va mai fi ignorat de companiile de publicitate.

    Enjoy the game!

    http://regii.blogspot.com
    Unknown said...
    eu joc de ceva vreme triburile pe L1 am peste 8000 de puncte si 3 sate pe L2 am abia 5000 de puncte e un joc super pacat ca la ora cand scriu aceste randuri nu ma pot loga in joc :(, si daca tot ati inceput sa jucati dati-va si numele din joc, al meu este: eucazacu pe L2, va astept si eu in joc si poate ne facem si aliati :P
    Anonim said...
    Nu stiu dece, dar de ieri ( 11.8.07 ) Nu mai am acces deloc la joc!
    Daca scriu www.triburile.ro nu mi se incarca pagina!
    MA poate ajuta cineva?
    Am inceput jocul pe L2 nu pre am multe puncte pt. ca am inceput jocul cam tarziu!
    Anonim said...
    Momentan nu mai am ce sa mai joc!
    VA rog sa ma ajutati daca stiti!
    Porecla mea este Atomul one ( poate ca ati mai auzit de mine prin joc )!
    Anonim said...
    Probabil din cauza scandalului in care au fost implicati adminii care erau si jucatori si isi faceau de cap prin joc. Punem pariu ca va urma o explicatie ca au fost probleme cu serverul, se va da jocul inapoi cu cateva zile si toti jucatorii vor primi cont premium pentru 3 zile? :-)))
    Anonim said...
    CAnd ai spus " Punem pariu... " asta s-ar referii la toti jucatorii!
    Si daca e cum ai spus tu atunci in cat timp imi va merge pagina de unde ma pot juca sau mai bine zis jocul!
    SAu spunetimi o solutie!
    Va rog frumos!
    Anonim said...
    Singura solutie e sa astepti. Sau mai bine zis sa asteptam cu totii sa-si rezolve probemele cu serverul. Partea buna e ca nu pot intra nici ceilalti jucatori nu numai tu, asa ca lucrurile vor fi reluate cam de unde au ramas.
    Anonim said...
    DA... iti multumesc foarte mult...acum mere iarasi!
    Badita Florin said...
    Hai ca au dat 4 zile :))) s-au spalat pe maini

Post a Comment