Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Domnisoara Gygy m-a tagguit.Si cum sunt un baiat simtit,iubitor,bla bla bla ii voi raspunde.

De ce am inceput sa bloguiesc?

Pentru ca mi se pare interesant modul in care un copil,un om special dar care nu dispune de suportul pe care uni jurnalisti il au,sa poata fii auzit de sute de persoane zilnice,pentru ca prin intermediul unui blog poti creea evenimente,poti schimba opinii,in unele cazuri poti ajunge si la puscarie :P

De ce scriu in continuare?

Pewntru ca am persoane care chiar ma citesc,si recitesc,si ma roaga sa mai scriu,pentru ei mai scriu.Si sa moara dusmani !!! Fara numar , fara numar :))

De ce o sa continui sa scriu?

De ce continiua lumea sa fumeze ?

Cum bloguiesc?

Simplu..ma pun la calculator...si scriu . :-??

Cat bloguiesc. As vrea sa bloguiesc mai mult?

Juma de ora-1 ora pe zi .As vrea sa bloguiesc mai mult,cateodata sa am timp sa scriu si mai de calitate articolele.

Cand bloguiesc?

Cand sunt la munca si am timp liber,sau de acasa.Cateodata de la prieteni .

Pentru cine bloguiesc?

Pentru cei care conteza . Pentru cei care cauta pe google,si daca macar unu din 500 de oameni care ajung de pe google si cauta ce le trebuie pe blogul meu,ma simt cel putin fericit.

Unde bloguiesc?

In fata calculatorului,daca la asta te referi.

Pentru ce bloguiesc?

Faima bani toale..... vila cu piscina si sa dea din buci pizdele ca in video-ul lui 50 cent cand le spun de blogul meu:))

Pentru ca daca am destui oameni care ma citesc,pot creea diferite evenimente,cu scop practic sau nu,pot schimba ceva p lumea asta

Next ii invit pe cristiroman , annda , broken_angel , Nenorocitul , Visurat si We3d

0 Comments:

Post a Comment