Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

A fost odata ca niciodata, asa vom spune curand despre...

... florile de cires in zilele verzi de martie ...

... noptile scurte de vara racorite de ploi repezi ...

... frunzele ruginii purtate de vantul bland al toamnei ...

... zapada care ingreuneaza crengile copacilor ...


Vom astepta ca toate acestea sa devina povesti sau vom face ceva, oricat de putin,
pentru ca sa mai avem parte de vara, iarna, toamna si primavara !?

Efectul defrisarilor masive din ultimii ani ne afecteaza pe toti, indiferent daca locuim in mijlocul unui oras sau la marginea unei (foste) paduri.

Cu totii contribuim la aceasta distrugere! O persoana 'consuma' anual aprox. 65m3 de lemn - transformati in 320 kg hartie (ziare, reviste, ambalaje, documente de birou etc).

Noi cei de la mediaORG credem ca este momentul sa inversam acest proces. Nu am descoperit un vechi tratat de alchimie, ci am gasit o solutie extrem de simpla prin care salvam copaci de la taiere, refacem padurea si, in plus, reducem cantitatea de deseuri care ajunge in natura.

Este o solutie atat de simpla incat ne tot intrebam de ce nu a facut nimeni asa ceva inaintea noastra: strangem hartie de la firme (mici si mari), o ducem la un centru de colectare si, cu banii primiti, cumparam puieti pe care-i plantam in parcuri sau in locul copacilor taiati in zone forestiere.

daca vreti sa intrati in proiect trebuie sa stiti ca...

1. Semnam un acord de parteneriat cu companiile/firmele/organizatiile
2. In cazul in care nu aveti recipiente speciale de colectare a hartiei, va putem propune noi cateva modele
3. Avem nevoie de un ”om din interior” care, atunci cand cosurile sunt aproape pline, sa ne dea un mesaj ca sa trimitem masina dupa hartie
4. Noi informam constant cat s-a strans (pe site si pe mail)
5. Toamna si primavara, cine vrea merge cu noi la plantat copaci :)
6. Nu conteaza daca hartia este tocata (este chiar de preferat)
7. Colectam si carton insa acesta trebuie separat de hartie
8. Nu exista taxa de intrare in proiect
9. Momentan suntem numai in Bucuresti. Cautam parteneri care sa replice proiectul in alte orase


Un proiect frumos care incepand de azi il sustin si eu si m-am bagat ca voluntar :)

Astept si altii care citesc acest mesaj sa se bage si ei.

http://www.copaculdehartie.ro

2 Comments:

  1. Anonim said...
    Deci ti-a placut campania cu copacelul... :) BVO Daca vrei sa voluntariezi imi spui.
    Badita Florin said...
    Pai am dat acoo sa ma inscriu :) Ti-am spus ca imi plac chestile astea

Post a Comment