Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Andreea spunea...

deci pana la urma sambata vine cineva sau nu? eram chiar enutziasmata si mi-am anuntat si toate cunostintele... cred ca deja multe lume o sa se astepte sa veniti.. zvonul a circulat repede... i'll come and wait ;))

Raspuns : O sa venim..si in numar mare :)

Va spuneam ca pe 29 septembrie este posibil ca sa fie free hugs day acum se pare ca baieti s-au gandit sa nu se mai chinuie si sa respecte "traditia"

Dar noi tot vom merge cu sau fara ei.... deci cine va vrea sa vina sa vina pe la ora 14:00, sambata la TNB

Vie`|`nam: Vi pana la urma sambata la free hugs ?
cnimigean: nu \deci pana la urma respectam
cnimigean: free hugs day care e pe 7 iulie din cate am auzit
cnimigean: deci renuntam
Vie`|`nam: Dar e aiurea ... eu zic ca free hugs day nu ar trebui sa tina cont de zi, lumea ar aprecia oricand ... intr-o lume in care nu mai avem timp nici sa mergem la magazin si cumparam sau cautam totul online... o asa initiativa ar fi laudabila
Vie`|`nam: ca e pe 7 iulie sau pe 12 decembrie,etc nu are importanta
cnimigean: stiu dar si noua ne'a picat prost entuziasmul cand au inceput sa ne :"certe" cei de pe grup
cnimigean: si'am zis sa renuntam
Vie`|`nam: On the forum of the official Free Hugs campaign website, Juan Mann called for an annual International Free Hugs Day, to be celebrated every year on the first weekend after June 30; the first such day was July 7, 2007, also known as 7/7/07
cnimigean: stiu domnule... dar e prea tarziu
cnimigean: deja am anulat
cnimigean: si ne'am facut alte planuri
Vie`|`nam: stii e nevoie de o singura persoana ca sa faca chestia asta... nu trebuie neaparat sa veniti si voi
cnimigean: pai atunci fa'o!
cnimigean:
Vie`|`nam: da... dar e aiurea...,ca 30 de persoane am deja care au zis ca vin ,dar faza e ca mie nu imi place posura de "lider" prefer sa particip organizez dar nu sa conduc.
cnimigean: hehe
cnimigean: there's a start for everything


In fiecare an sarbatorim Craciunul pe 25 Decembrie, o data pe an ne aratam afectiunea fata de persoana iubita pe 14 februarie , desi este o idiotenie,ziua indragositiilor ar trebui sa fie in fiecare zi.Asa ar trebui sa fie si free hugs day, o idee splendida care ar mai umple sufletele Romanilor cu speranta si bucurie,sau macar am scoate un zambet de la ei.

Acel zambet m-ar face sa stiu ca aceasta actiune nu este degeaba,si cum zice chiar initiatorul "
Alone, we can't change the world, but together, we can make a difference, one stranger, one smile and one hug at a time."

Lasa ziua de 7 iulie, laso dracu de politie :

cnimigean: ar veni Politia relativ repede
cnimigean: la vreo 2-3 ore
Vie`|`nam: si ? ce au zis
Vie`|`nam: sunt obisnuit ca politia sa incerce sa imi strice actiunile civice pe care incerc sa le organizez
cnimigean: hehe
cnimigean: ne'au spus sa ne imprastiem
cnimigean: si ne'au luat datele din buletin la vreo 5

Nimic nu e mai rau decat sa nu faci nimic,cum zicea Lucian Blaga :

• Sunt oameni care, de teamă să nu abuzeze în vreun chip, preferă să nu făptuiască nimic. Despre aceşti oameni se poate spune că însăşi existenţa lor este un abuz.

Lasam lucrurile asa ?

si de ce ma chinui sa mai facem unu acum,pentru clipe ca astea din Decembrie :


6 Comments:

  1. Anonim said...
    FREE HUGS n-ar trebui sa fie neaparat pe o data anume. Chestia asta nu e ca sa vada lumea...sau sa se respecte ceva.....n-ar trebui sa sa fie anulat nici daca a mai fost cu o zi inainte FREE HUGS . O imbratisare e intodeauna bine primita, si nici nu cred k te poti satura vreodata de asa ceva.
    Anonim said...
    eu nu am fost in decembrie la free hugs si am regretat foarte mult. in schimb am fost in iulie si a fost genial! mi se pare absurd sa asteptam pana p 7 iulie 2008. este intr-adevar international free hugs day, dar nu inseamna ca trebuie sa ne limitam la asta. exact cum ai spus d valentine's day (cea mai stupida sarbatoare imprumutata), nu trebuie sa fie doar o singura zi pe an. din cate am am vazut pe grup sunt multi care nu sunt de acord cu free hugs campaign p 29, dar nu vreau sa aud nimic despre tirania majoritatii :P am inteles k sunt destui care vor sa vina, including me. so who knows, poate ne vedem totusi pe 29
    Anonim said...
    my bad: am fost in iunie, pe arthur verona, cand a fost genial. in iulie, de International Free Hugs Day, n-a fost nimic spectaculos...
    Anonim said...
    deci pana la urma sambata vine cineva sau nu? eram chiar enutziasmata si mi-am anuntat si toate cunostintele... cred ca deja multe lume o sa se astepte sa veniti.. zvonul a circulat repede... i'll come and wait ;))
    Badita Florin said...
    Da ne vedem sambata,dar pe la ora 2 .
    Anonim said...
    este ceva superb as vrea sa vad cat mai multi oameni !!si cu traditia asta nu stiu ce sa mai zic dar nu mi se pare bn ca este in iulie.daca nu muncesc o sa vin si eu!!va promit!!

Post a Comment