Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Acest site m-a impresionat prin simplitatea si ideea lui .

ideea este simpla, poti confesa aproape orice sub anonimat, poate confesia ta va insemna ceva pentru cineva sau poate nu.
Cateva confesiuni care mi-au plaut in mod deosebit

184136922


in 2 ore trebuie sa fiu la prietenul meu sa facem sex...sincer nu vreau pentru ca nu simt nici un fel de placere sau satisfactie, nu am simtit niciodata!!habar nu am cum e sa ai un orgasm nu l-am avut niciodata ...


125200496
urasc faptul ca toti prietenii mei mi-au dat papucii cu vrajeli si alte alea, cand de fapt si-au gasit pe alta.
Sa stiti ca daca o iei pe una cu "eu nu vreau o relatie" si dupa o saptamana te vede cu una de mana ii provoci al dracului de multa durere. PORCULE.

681294825
intr-o seara eram foarte beat si am fost pe la vecina (nu mai stiu pentru ce motiv) care tocmai a venit din alte tari (lucrase ca "dansatoare"). i-am propus, a acceptat dar nu am gasit prezervativ si nu am mai facut nimica. m-am dus acasa am facut o laba si m-am culcat. a doua zi m-am felicitat pentru alegera facuta ca cine stie ce boli mai puteam contacta. si mai era si urata - dar din cauza bauturii - stiti voi.

891269384

cred ca innebunesc! sunt singura cu 2 gemeni dragalasi de cateva luni si am doar 17 ani. nu stau cu parintii fiindca ei locuiesc in republica moldova. eu stau la cea mai buna prietena de a mea. parintii ei sunt niste oameni minunati. ei au grija d mine si de gemeni...nush...imi vine destul de greu sa ii numesc copii mei. de fapt nici nu sunt sigura de tatal lor. intr-un fel e mai bine asa .daca mai fac si teste adn....nu , nu o sa fac . prefer sa fie un mister si pentru mine si pentru gemeni, knd vor creste.
problema e ca nu stiu cum sa le spun parintilor. mie foarte frica de reactia lor. am reusit cumva sa nu merg acasa in moldova in vacantza asta. i-am mintit.nici asta nu imi place. oare ce vor zice cand vor afla ca au nepoti. si inca 2!...nasterea lor a fost cel mai greu lucru pe care l-am facut vreodata. ...uneori stau si ma gandesc de unde am avut atata putere......stiu ca daca ii spun mamei, ea in loc sa fie alaturi de mine m-ar condamna. ea are ideea asta fixa cu "sexul doar dupa casatorie".....ea uita ca suntem in secolu 21 si nu mai ii ca pe vremea ei. de aceea prefer sa nu ii spun.cred ca o sa rup de tot legatura cu ei. mi-ar fi rusine sa ii privesc in ochi. ei ma stiu tot ca fata cuminte care invatza bine, si crede ca stau tot la internat... cand colo... nu mai fac scoala. uneori stau si ma gandesc ce o sa fac eu in viatza cu doar 10 clase??.....o sa ajung oare muritoare de foame eu si gemenii mei??...decat asa mai bine...mai bine.....
daca nu ar fi parintii prietenei mele cred ca de mult am fi fost morti toti 3.....nu pot sa accept nici sa ii dau la orfelinat nici sa ii dau spre adoptie. in fond sunt totusi o parte din mine. ii ca si cum mia vinde sufletul. sunt prea scumpi ca sa le fac asa ceva. ar fi prea crud din partea mea. le e de ajus ca nu o sa isi cunoasca niciodata adevaratul tata.trebuie sa imi gasesc o sursa de bani....altfel nu se poate. familia aceasta nu o sa ma sustina la infinit. dar multumesc lui dumnezeu ca sunt destul de bogati ca sa mai ingrijeasca 3 oameni. oare o sa reusesc sa supravietuiesc?? trebuie..... daca am putut pana acuma voi putea si incontinuare. si nu regret deloc ca nu am facut avort. singurul lucru pe care il regret este ca nu mai am atata libertate, dar regret si prea multa libertate de pana acum. daca nu ar fi fost ea....nu as fi fost in situatia asta.....

791895035

Cred ca oamenii capabili de sentimente profunde sunt nefericiti.Nu vreau sa fiu pesimista.
Am 30 de ani, mi se spune ca sunt fata desteapta si nici rau nu arat. Sunt cam imprastiata in priviinta asta, ce e drept.Nu imi place sa imi arat nici sanii si nici altceva. De cca 1 an am prima relatie adevarata.Un nebun dupa electronica,pasionat de fotografie, divortat si cu un copil din prima casatorie.
Pe scurt, doi gagii frumosi si destepti de 30 de ani care nu sunt deloc ahtiati dupa sex... si care culmea nici nu prea stiu sa faca(in categoria asta intru eu, cu siguranta!).
Am uitat sa va spun si esentialul: saraci si aflati la 300 de Km unul de altul.A ... !Si parintii mei titrati care nu accepta sub nici o forma relatia asta.
Si stau si ma intreb: cand pustoaice de 13 ani devin mame si la 15 ani pustimea stie deja tehnici de Kama Sutra
ce dracu caut eu in lumea asta? Sa il fac pe el nefericit si sa traiesc intr-o continua framantare???

888264085

m-au exmatriculat....la anul o iau de la capat ...e ciudat dar nu sunt trista, stiu ca totul se intampla cu un scop

383298352

oare e gresit sa iti placa mai multi baieti in acelasi timp...si toti sa te faca sa tremuri in preajma lor...sau doar este ceva cu mine?

854149288
ieri eram beata si am baut apa din buda.. gooood ce proasta am fost. si nici nu era buda de acasa... yeeech.... da' m-am dezinfectat cu spirt

675980934

Am 39 de ani si sunt ingandurat. Am o viata prospera, am grija de mine si de cei din jur. Pana acum un an stiam doar femei si cluburi, dar acum simt un gol in suflet. Am vorbit cu amicii mei (amici, nu prieteni) si mi-au spus ca ei sunt oarecum fericiti cu familiile lor. Imi lipseste oare stabilitatea ? Daca ma casatoresc voi umple golul ? Oare voi putea fi un tata bun ?
351163076

pai sincer, eu ii invidiez pe aia care au gasit iubirea, pe aia care au trait-o, pe aia care au pierdut-o...in general va invidiez ca macar voi ati avut o perioada( fie scurta, fie lunga) in care ati constientizat ca iubiti si ca sunteti iubiti la randul vostru...la altii( si la mine inclusiv), chestia cu iubirea e unilaterala...am ajuns la concluzia ca sincronizarea reprezinta totul intr-o relatie...si ca relatiile astea de forma( gen pansament) sunt bune si ele la un momentdat, dar tot va invidiez pe aia care ati ajuns sa iubiti si sa fiti iubiti in acelasi timp de cineva...chiar daca s-a terminat urat...macar voi ati trait o poveste de dragoste...unele cu un final mai putin fericit...dar ar trebui sa fiti mandri ca macar voi ati simtit iubirea...si nu sunteti empty on the inside( asa cum ma simt eu si probabil f f multi dintre voi)

www.nobo.ro

0 Comments:

Post a Comment