Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nu de multe ori mare ne este uimirea cand gasim cate un anunt in ziare care intoarce privireli oamenilor prin decibeli scosi de tine in fata prostiei Romanesti. Aici sunt unele dintre cele mai bune exemple :

  • Misterul femeii taiate in bucati ramine intreg ! (Ev.Zilei)
  • Este Tirgul anual al vitelor si porcinelor, veniti cit mai multi ! (Scanteia, 1967)
  • Masini uzate: De ce sa te duci in alta parte ca sa fii pacalit? Vino aici.
  • Vând câine: mănâncă orice şi îi plac foarte mult copiii.
  • La un concurs de animale, în cadrul unei sărbători agricole, s-a afisat programul : - ora 10.00 prezentarea invitaţilor. - ora 12.00 - prezentarea animalelor. - ora 14.00 masă comună. Asta e prea tare =))))
  • - Nu servim minori sub 18 ani. Am vazut in multe locuri asta:))
  • - Nu servim în stare de ebrietate. Si dastea mai gasesti pe la noi
  • Confecţionăm poşete şi genţi şi cu pielea clientului.

Si un banc mai vechi super marfa :

Un tânar se întoarce acasa foarte trist, dupa ce plecase sa ceara mâna
prietenei sale.
Vazându-l asa, tatal sau îl întreaba:
- Ce s-a întâmplat? Te-a refuzat?
- Da... Mi-a tras si o palma!
- Cum asa?! Nu i-ai spus cum te-am învatat eu? "Draga mea, timpul se
opreste în loc pentru mine când privesc în ochii tai!"

- Vai! Asta era! Am gresit formula... I-am spus: "Ai o fatza de mi se
opreste ceasul!"

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Postati anuntul dumneavoastra GRATUIT pe Gy-Market.com! Avantajul este ca anuntul va fi vazut in toata lumea nu doar in Romania! Multumim!

    http://www.gy-market.com/

Post a Comment