Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nu imi place sa fac 10 posturi asa ca aici vor fi mai multe idei.

Vad ca dilache este de acord cu mine ca acum se poarta Taguri All in One.

a) 3 afirmatii dintre care una sa fie gresita:

-Pana la 17 ani am fost virgin
-Cand eram mic nu imi placea berea
-Am avut o caseta cumparata original Andre :)

si b) prima carte citita:

-prima carte cand eram mic “ciresarii”
dau mai departe catre fishb0ne , anti-tot


In alta ordine de idei Iisus exista si google stie prea bine , iar pentru cei care nu au talent la poza poate un best blog design este mai potrivit. Daca esti patron.. am si pentru tine , sper ca pe tine sa nu te faca un milion . Acum ca s-a zis tot ce se putea sa se zica despre columbenii este la moda sa fi anti- si gasesti tu ceva .Iar pentru cei care nu au auzit Mykinda.com sa relansat . Btw daca maine nu posteaza astept deja sa vad comentari precum ca zoso a murit sau alte chestii :)) Lumea il asteapta in pe 24-25 noiembrie in blogaria II


La Multi ani!!! maine celor care poarte numele l "Mihail" în trad. "Cine este ca Dumnezeu?", sau Numele „Gabriel” ce semnifică în limba ebraică Dumnezeu este puterea mea

Iar cireasa de pe tort o arata Arhi

3 Comments:

  1. Anonim said...
    Da man un singur comentariu...blogul e prea tare. ;)
    Badita Florin said...
    Sa zic mersi... sa nu zic... nu inteleg la ce te referi...
    Anonim said...
    Asadar sa-ti explic circumstantele in care am spus "un singur comentariu". Pai eram mort de somn pe la ora aia cand l-am scris si trebuie sa recunosc ceea ce am citit pe blogul tau m-a facut sa izbucnesc intr-un ras care probabil l-ar fi speriat pe fratiorul meu mai mic de langa mine daca as fi avut unul. In al doilea rand apreciez originalitatea si simtul tau critic la adresa societatii obsedate de imagine( tarfe hi5). Si cu asta basta, te-am bagat in blgroll la mine sa-ti creasca...vizitatorii.

Post a Comment