Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Copilu Atomik: salut
Copilu Atomik: poti vb si cu mine 10 minute ?
Vie`|`nam: zi
Vie`|`nam: salut
Copilu Atomik: am vazut blogul tau
Copilu Atomik: vreau sa ma apuc si eu de asa cv .. si te`as ruga daca poti si daca vrei , sa imi raspunzi si mie la cateva intrebari
Vie`|`nam: zii
Vie`|`nam:
Copilu Atomik:
Copilu Atomik: ms
Copilu Atomik: deci .. in primul rand cum te plateste google ?
Copilu Atomik: si pentru ce ?

Restu discutiei este de prisos. I-am recomandat acest articol (aproape) totul despre bloguri ghid practic

Sper sa inteleaga ceva din el...sau macar sa foloseasca cablu de net sa se spanzure cu el :|

3 Comments:

  1. Cojocari said...
    Da tati, ai dreptate. Lumea se arunca in blogosfera pentru bani. Gresit. Perceptie creata si de media. Vezi exemplu, stiri: fa bani din blogul tau!
    Anonim said...
    o fi la moda sa ai blog sau vor toti parai?
    Anonim said...
    mda... mai greu a fost in primele trei zile, abia am scos un milion de euroi... da' dupa aia treaba a-nceput sa mearga ca unsa :)

Post a Comment