Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nu credeam ca o sa ajung la acest stadiu, sa imi fac singur pacaleala.

Eu credeam ca e dimineaza, m-am culcat pe la 4 dupaamiaza si m-am trezit acum 10 minute si am ajuns sa ma cert cu toata familia pentru ca ei ziceau ca suntem in 31 martie si eu stiam ca acum suntem pe 1 aprilie si ca vreau sa imi faca pacalelala de 1 aprilie.Eu le spuneam ca suntem in 1 aprilie si ca suntem marti ,si taicamiu zicea ca azi suntem pe 31 martie .Am tot tinut-o pe a mea vreo 10 minute, mi-au aratat si la teletex si le-am explicat ca si aia de la teletex au facut teapa de 1 aprilie . Dupa cateva intrebari puse de taicamiu ca sa afle cu ce m-am drogat sau ce pastile am luat, eu inca eram la modul - suntem pe 1 aprilie.Le-am aratat si la Ipod la calendar ca marti este 1 aprilie dar erau cu pata pusa ca suntem pe 31 martie.Mai trec vreo 10 minute de discutie in contradictoriu pana am observat si eu cat era ceasul, si anume 22:19 :| Inca nu trecuse ziua, nu era dimineata asa cum imi inchipuisem.

Cel mai bizar lucru posibil este sa dormi ziua, te culci la niste ore si te trezesti, nu stii daca e noapte,daca este dimineata.Am fost pacalit de mine insusi ,m-a tradat ceasul biologic si inca nici nu este 1 aprilie :|

3 Comments:

  1. Anonim said...
    nu pot sa cred ...ti-ai tras cea mai mare tzepa...;))oricum..frumoasa experientza presupun..
    Anonim said...
    prostii...dormi cand trebuie si nu te mai tine de nazdravanii sau poatE vrei sa-i iei locu lu' FAT FRUMOS!
    The Red Hair Girl said...
    mi s-a intamplat si mie o data faza asta :)
    credeam ca e o noua zi :) dar... era aceeasi :)

Post a Comment