Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

ioana_vieru_14: neatza lome....sunt fff suparata dupa o zi asa fericita si frumoasa ca ieri azi sunt supy.........pwp dolce pe toti oricum muah:
ioana_vieru_14: marius dak ejti dami buzz pls
ioana_vieru_14: alex da buz....pls.besk ubytyPP:
ioana_vieru_14: cn are multi messu.pls datimil shi me.
ioana_vieru_14: ciupic................................................
Vie`|`nam: mic ?
ioana_vieru_14: nb......sunt ff fericita.....mam impacat cu ubytu...............sooper.sper sa fie totu oke.............pwp dolce.............scz cei cu dnd..alex scz.tot respectu din partea mea ai si amici putem fi dar mai mult nu pot............nb*::
ioana_vieru_14: vam pupacit pe toti......besk ubytu....coelgutzii mei ubyti.pwp toata lomea./.......dau lucrare la geogra weeeeee.mie frik.sami tineti pumnii
ioana_vieru_14: fratilor........nu eu am fost pe mess.....a intrat cineva pe id me.jur.........scz pt ce sa vb in lipsa mea...sunt vie hello...........nush ce sa intamplat................cum se afla parolele?...scz lome............
ioana_vieru_14: fratilor........nu eu am fost pe mess.....a intrat cineva pe id me.jur.........scz pt ce sa vb in lipsa mea...sunt vie hello...........nush ce sa intamplat................cum se afla parolele?...scz lome............
Vie`|`nam: Va rog o sugestie pentru cei care sunt inscrisi in grupul Romania Rock : http://vietnam.hi5.com/friend/group/1073885--10832726--Romania%2Brock%2B.--Domeniu%2B.com--topic-html Cu respect, Administratia Rock Romania
ioana_vieru_14: neatza lome......pwp colegutzii mei si ubytele mele.......scz cei cu dnd ,brb si etc......*:
ioana_vieru_14: sal lome......pwp dolche..scz ce i cu dnd.........
ioana_vieru_14: dogarel dak mai ejti si ma mai ai dami buz...mia cazut netu scz
ioana_vieru_14: noapte buna lome..besk ubytu.....
ioana_vieru_14: cine ma ajuta pls si pe mine...am urgent nevoie sda dau un sms..
ioana_vieru_14: imi intra ubytu pe adresa pa.lome,................te besk bagy ff mult...........
Vie`|`nam: fata
BUZZ!!!
Vie`|`nam: Stergema din lista
Vie`|`nam:
Vie`|`nam: nu vreau sa stiu cand pleci la scoala
Vie`|`nam: cand te culci
Vie`|`nam: cand intra gajicatu pe id-u tau
Vie`|`nam: cand tew trezesti
Vie`|`nam: pe cine pupi
Vie`|`nam: nu vreau sa iti spun unde te voi saruta
Vie`|`nam: nu vreau sa aflu cine ma va saruta : ioana_vieru_14: trimite acest mass la toti din lista si afla cum vrea sa te sarute
ioana_vieru_14: dami igg si gata
Vie`|`nam: nu pot
Vie`|`nam: am lista full
Vie`|`nam: si nici sa primesc acelasi mesaj de 2 ori
Vie`|`nam: ioana_vieru_14: fratilor........nu eu am fost pe mess.....a intrat cineva pe id me.jur.........scz pt ce sa vb in lipsa mea...sunt vie hello...........nush ce sa intamplat................cum se afla parolele?...scz lome............
ioana_vieru_14: fratilor........nu eu am fost pe mess.....a intrat cineva pe id me.jur.........scz pt ce sa vb in lipsa mea...sunt vie hello...........nush ce sa intamplat................cum se afla parolele?...scz lome............
ioana_vieru_14 has signed out. (3/27/2008 1:04 AM)
Vie`|`nam: mersi

Si totusi inca nu imi vine sa imi schimb id-u. Crezi ca ar trebui deja sa recunosc ca sunt masochist ?

3 Comments:

  1. Anonim said...
    fraaate...
    asha vorbeshte / scrie pushtimea in lb. romana?
    trec peste idiotzenii...
    Anonim said...
    "iei site sa vorbeste romaneste", am dat de un site de unde cred ca se inspira copilasii
    Anonim said...
    si pe mine ma dispera astfel de persoane ....astia care dau atataea masuri nu au o viata a lor...se pliktisesc probabil si cauta atentie ....am avut si eu specineme ca tipa asta...dar ....IGNORE....si s-a rezolvat totul....si daca nu poti sa-i dai ignore sau nu vrea sa te stearga ea din lista...vezi ca exista programele cu care te poti sterge din lista ei ...si gata...:P

Post a Comment