Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Oare cine este acesta fata ?Acum este doar o statistica, doar un articol aparut in ziare si publicatii online,este fata care a fost omorata de Ana Maria Strauss .De ce ma intereseaza asa de mult articolul acesta ? Pentru ca pe alti ii doare fix in maciuca. Pentru majoritatea este doar o stire...auzita la sitire sau in autbuz de la un coleg. Cati nu au sfarsit ca saraca fata, fara sa aibe parte de dreptate .am inscrisi in feed preste 400 de persoane,dar doar 10% dintre voi chiar va pasa de soarta Romaniei si ce se intampla in ea, in rest va rog da-ti unsubscribe, o sa postez videoclipuri amuzante ca sa puteti rade voi o data la 3 luni,dar nu despre acesta vreau sa fie blogul meu.Prefer sa am un blog ONG-istic, in care sa am oameni care chiar vor sa fie mai mult decat niste cititori pasivi al unor stiri care apar la teve.Care sa nu fie deja indoctrinati si resemnatii,si sa imi spuna ca nu mai poti schimba in Romania ceva.Saracul Che a murit o legenda, si ca che au fost milioane de oamenii , eu nu vreau revolutie ca Che, vreau doar Libertatea care imi este promisa.

http://fobii.blogspot.com/2008/04/flash-mob-pro-teo-peter.html

2 Comments:

  1. Anonim said...
    Oamenilor le pasa! Eu una eram in zona si m-a cutremurat sa vad pe jos geanta si ochelarii fetii! Eu vreau raspunsuri, si nu sunt singura!
    Te invit sa semnezi si tu petitia:
    http://dinmasinamea.wordpress.com/2008/03/30/petitie-online-catre-ministerul-justitiei-politia-romana-si-baroul-bucuresti/
    Anonim said...
    "noi" vrem raspunsuri ... trebuie sa lupatm pentru drepturile noastre .. daca lasam indiferenta asta si amorteala sa continuie nu vom deveni decat niste simpli roboti indiferenti ... adevarat ca este o lupta care pare pierduta din start dar eu prefer macar sa incerc ... numai cei care au trecut cu adevarat prin asa ceva poate sa stie ce inseamna... as vrea ca romanii sa fie mai uniti in asemenea situatii .. cand vad acele imagini imi vine sa sar acolo si sa o tin de manuta .. cum se simtea oare saraca lasata singura acolo sa lupte cu moarte .. nu tre sa o lasam sa se simte in continuare asa ... tre sa fim alaturi de ea asa cum putem ... in memoria ei!

Post a Comment