Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

LATER EDIT : M-am intors din Vama Veche - desi am stat cu cortul in 2 mai . Cei care au incercat sa ma sune imi pare rau dar am avut mobilul inchis :(
Oricum a fost futere rau de tot .
Mai mult puteti vedea aici : Precum si tipa Blonda si tipu care si-au traso :d
http://fobii.blogspot.com/2007/05/back-from-vama-veche-2-mai-poze-barfe.html


Gata...am vb cu lumea :D Sambata sau dumink plecam cu trenu spre vama.Daca vei fi prin vama si cauti pe cineva cu care sa bei... suni pe numarul asta 0727.762.662 .In rest cu astia cu care am vorbit ne vedem la gara,si restu in Vama

Cat despre concerte Vama Veche 2007

Concert FOLK & FINGERSTYLE
Alina Manole si Jul Baldovin - concert special de 1 mai!!
El Comandante, Vama Veche, 1 mai

In rest nu stiu,eu nu ma duc in vama pentru un concert ;)

TExtul de mai jos poti sa il ignori :D

Se stie ca pe 1 Mai o sa fim in Vama .Eu am vorbit deja cu vreo 10 prieteni ,ideea este cei care acum cauta pe Google 1 mai vama ,sau 1 mai vama veche , sunt curiosi,deci daca vrei sa vii si tu de 1 Mai in Vama Veche dar nu ai cu cine...sau alte probleme.... Spune-ti oftul aici,si vei merge cu noi in Vama Veche

21 Comments:

  1. Anonim said...
    eu vin in vama de 1 Mai :D poate plecm impreuna sau ne vedem acolo;)
    funny, the funny guy said...
    pot sa vin shi eu ? adik eu o sa fiu acolo, poate bem o bere :P
    Anonim said...
    Cu care "voi"? Parintii nu ma lasă să vorbesc cu străinii. Aveam de gând să merg în vamă, dar nu ştiu dacă am cu cine. Deci, primiţi şi necunoscuţi? :)
    Unknown said...
    pai mai oameniilor tre sa merem ca altfel se duce naiba traditia de 1 mai. deci nu va mai puneti intrebari si HAIDEM CU TOTII!!!!!!!!
    Unknown said...
    apropo, daca mai e cineva in directia rm. valcea - bucuresti - vama veche ar mai fi 2 locuri :D
    Badita Florin said...
    Pai cu mine,rocker_bestia mihai deea ,s.a.m.d :D DEci ne stii..macar dupa nume..dar e ceva . Irava da poti sa vii si tu,si bereoricum bem,ideea e sa o bem impreuna.

    da-mi un add ca sa mai vb vietnam_ro2005
    Anonim said...
    Hei. As veni si eu. E cineva care pleaca din timisoara? :) rock_rullezz e ID-ul pt cine vrea sa vb.
    Badita Florin said...
    eu cik plec azi :d
    miro said...
    unii dintre noi chiar nu pot sa mearga..... sistemul!!!! asa ca mergeti voi si spuneti-ne si noua ce bine v-a fost!!!
    Badita Florin said...
    plm..... :( Naspa.... eu eram cu munk... dar din fericire mi-am luat concediu
    miro said...
    si nici concediu sa ne luam nu se poate...... asa ca traditia o duceti voi mai departe
    Badita Florin said...
    :p Naspa frate.... si eu sacrific vreo 5 zile in care puteam invata pentru bac..... unde lucrezi ?
    Anonim said...
    sunteti niste retarzi !!! lol
    miro said...
    asta de mai sus are probleme . chiar esti de tot rasu! in rest distractie placuta in vama
    Badita Florin said...
    Plec pana la urma sambata. Cat despre ala...sa stea in mamaia cu ochelari lui de sudura sa fie fericit ;)
    Unknown said...
    noi plecam azi la 10 seara pe ruta valcea - bucuresti - vama veche. inca sunt 2 locuri 0748 29 10 59 daca sare cineva. ne vedem acolo!!!
    Anonim said...
    da tata in vama ca altfel se impute de cocliti
    danspatarujr said...
    Ne vedem in vama.
    Anonim said...
    Un nou site pentru cei din Vama

    http://vamaiot.uv.ro
    Anonim said...
    Azi plec si nu mai pot de nerabdare... cand o sa vedeti pe plaja o roscata cu ochi gri care fumeaza continuu sa veniti cu bere :))) ca primeste
    Anonim said...
    Vama Veche sucks big time__o epava comercializata si vanduta la fraieri :D

Post a Comment