Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

La usa unui paznic de langa munti, stau 2 parinti si plang :
- Ieri copilul nostru a plecat in munti si nu sa intors !
- Asteptati putin.
- Cum se numeste copilul?
- George Moldoveanu!
- Google, la mine!
Se apropie un St. Bernard imens.
- George Moldoveanu, ai inteles?
Cauta!
Peste ceva timp, se intoarce cainele si spune:
- La solicitarea voastra nu am gasit nimic in munti, dar in valea de langa munti am gasit 2.940 de copii cu numele de George si 3.249 de Moldoveanu.
Sa continui cautarea?

4 Comments:

  1. Marius said...
    Vezi ca-l pun la mine pe blog, iti dau si link :)
    Mirela said...
    Mi-a placut mult bancul. As vrea sa-l pun pe un forum, dar nu stiu care este link-ul tau, pentru ca te-am luat din blogroll-ul lui Buddha si-mi apre adresa lui... help?
    Badita Florin said...
    http://fobii.blogspot.com/2007/08/bancuri-cu-google.html

    Aceasta este adresa sau numai http://fobii.blogspot.com :)
    Mirela said...
    Multumesc mult :).

Post a Comment