Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Bilet de sinuidere

20 noiembrie 2006

Cand stii sigur ca nu mai poti fi fericit vreodata in viata ta si fiecare zi este o , atunci nu mai este altceva de facut decat sa dispari ,sa ramai fara viata. Si asta este calea pe care am ales sa o fac.

Exista multi oameni care si-ar continua viata, gandinduse « Totul va fi bine « Dar eu nu voi fi ok.

Ei mi-au zis ca trebuie sa ma duc la scoala sa invatz pentru viata mea, pentru a duce o viata convenabila. Dar care este scopul celei mai bune masini , cea mai frumoasa femeie, cand toate vor disparea pana la urma .

Cand femeia ta incepe sa te urasca, masina ta are nevoie de benzina pentru care nu ai bani, cine mai doreste sa iti viziteze imputita ta casa !!!

Singurul lucru pe care l-am invatat la scoala este ca sunt un ratat.Era adevarat pentru prima data la GSS , am fost prins in valul de consumatori.

Am vrut sa am prieteni, oameni care sa ma considere prieteni,si nu un simbol. In sfarsit m-am trezit ! Am recunoscut lumea , cum imi parea mie inainte – nu exista. Era o iluzie produsa de mass-media . Am realizat din ce in ce mai mult ce insemna sa traiesti pe pamant. In aceasta lume bani conteaza , chiar si la scoala sunt erau importani. Trebuia sa ai cel mai nou telefon mobil, cele mai noi haine si sa ai « prieteni » potriviti. Daca nu ai vreuna din lucrurile astea esti un nimic in ochi lor. Si acele persoane sunt niste glume. O gluma este oricine care crede ca esti mai bun decat altii pentru ca ai haine mai scumpe, o prietena mai frumoasa . Urasc acele persoane, ba nu urasc toata omenirea.

Timp de 18 ani de viata am invatat ca poti fi fericit doar cand te adaptezi la societate.Dar eu nu am putut si nu am vrut. Eu sunt liber ! Nimeni nu ar trebui sa ii zica cuiva ce sa faca si ce sa nu faca , si daca acea persoana face asa ceva, ea ar trebui sa simta consecintele. Nici un politician nu are dreptul sa faca legi care sa imi interzica mie lucruri sa le fac. Nici un politist nu are dreptul sa imi ia arma mea doar pentru ca are si el o arma la fel.

Ce e asta ?

De ce ar trebui sa lucrez ? CA sa ma rup in doua muncind pana la 65 de ani si sa mor 5 ani mai tarziu ? De ce ar trebui sa lucrez atat de greu sa fac toate cand totul este in zadar ca voi muri intr-o zi.Pot sa imi construiesc o casa, sa fac copii si asa mai departe. Dar de ce ?

Casa ti se va distruge si fii tai tale vor muri intr-o zi.

Care este adevaratul sens al vietii ? Nu exista un scop !Asa ca tu ar trebui sa ii dai un sens si nu pot sa ii dau sensul acela in timp ce fac tot ce vrea un sef supraplatit sau un tampit fascist care isi bate joc de mine. Nu, exista un singur lucru ca sa fac ca viata mea sa aibe sens, si nu voi pierde aceasta sansa ca ceilanti. Poate toata viata mea ar putea fi diferita.Dar societatea nu are loc pentru indivizi.Ma refer la indivizi adevarati , oameni care gandesc singuri si nu oameni « port o bratara neagra » si sunt diferit « alternativ » - Idiotilor !

Tu ai inceput aceasta bataie, nu eu ! Reactia mea este rezultatul acestei lumi care nu ma lasa pe mine sa fiu cine sunt. Tu ai facut caterinca de mine , acelasi lucru il voi face si eu ,doar ca eu am alt simt al umorului. Din anul 1994 pana in anul 1993#1004 am vrut sa am prieteni, sa ma distrez. Dar cand am venit in GSS in anul 1998 au inceput sa apara acele « etichete » , sa conteze hainele, mobilele , etc. Atunci m-am trezit , am realizat ca am fost un prost pentru restu si ca restu faceau caterinca de mine. Asa ca am vrut sa ma razbun .Aceasta razbunare va fi atat de cruda si rece incat sangele din venele tale va incepe sa inghetze.

Inainte sa plec iti voi lasa ceva sa ti minte, pentru ca nimeni nu ma va uita vreodata. Vreau ca tu sa stii ca nimeni nu are in sangele lui fascist tupeul sa distruga o viata din cauza legilor si a religiei. !

Vreau sa fiu tot timpul in mintea ta ! Nu vreau sa mai fug vreodata ! Vreau sa imi aduc contributia in revolutia celor lasati la o parte !


Vreau R.A.Z.B.U.N.A.R.E

Spune « pa , omenire » ...

Ma gandesc ca majoritatea oamenilor care m-au tratat rau au disparut. Vreau sa spun doua lucruri :

  1. Nu m-am dus numai intr-o clsa, nu , am fost in toata scoala. Oameni acestia de la scoala nu sunt inocienti ! nimeni nu este .Mintile lor funtioneaza acelasi programe care functionau si la mine cand am fost la scoala.eu sunt virusul care vrea sa distruga acele programe. Este total irelevant de unde incep.
  2. O Alta parte a razbunarii mele este orientata catre profesorii pentru ca ei sunt cei care mi-au deranjat viata fara acodul meu si m-au ajutat pe mine sa ajung acolo unde sunt.. : Pe campul de lupta !Majoritatea profesorilor inca mai sunt in aceasta scoala fututa. Viata din ziua de azi este cea mai mizerabila care a fost pe pamant.


S.A.A.R.T (Schule, Ausbildung,Arbeit,Rente, tod ) – Scoala, educatie, munca, pensie, moarte ) Aceasta este viata “normala” a unei persoane azi.Dar ce insemna sa fi normal ? Oameni normali sunt cei care traiesc asa cum societatea le spune.

Cei anormali sunt vagabonti#punkarii (punks) , oameni fara adapost , criminalii, poponarii, gotici, pentru ca nu pot sa faca cea ce societatea astepta de la lume. Eu sunt dute dracului ! Totii ar trebui sa fie liberi ! Da la totii cate o arma si problemele intre oameni ar avea o solutie care s-ar rezolva fara interventia altcuiva. Cand cineva moare, pai e mort. Care e problema ? Moartea este parte din viata ! Daca rudele au vreo problema atunci pot sa se sinucida, nimeni nu nu va incerca sa ii opreasca !


S.A.A.R.T incepe cand ai 6 ani aici in Germania , atunci incepe scoala.

Copilul este la un nivel social personal si in ani urmatorii este constrans sa se alature majoritati.Daca incerci sa te impotrivesti atunci profesorii, parinti si chiar politia vine sa te ajute sa te duci la scoala. Activitatea la scoala este forma mai buna a rastrangerii la scoala. Oricine este restrans isi pierde libertatea. Tu esti constrans sa platesti taxe, noi suntem constransi sa mergem pe drumul pe care ti se zice sa merg , tu esti constrans sa faci aia, sa faci aia. Rezultat : Nu ai libertate ! Si asta se numeste democratie . Daca lumea ar conduce s-ar numi anarhie. !


REVOLTATIVA ! Iesiti in strada – Asta a mers in Germania si inainte ! Dupa asta vor fi politicieni grasi care vor zice lucruri de cacat gen “Trebuie sa ramanem uniti” sau « trebuie sa fim puternici ».Dar singuul motiv pentru care zic chestile astea sunt ca sa primeasca atentie, ei vor sa se ofere ca o solutie. La GSS era la fel., Acel cacat de Rector niciodata nu este pentru altii, dar cand vine vorba de teatru , atunci ea este prima pe scena, zambind si aratandu-se ea la lume

Nazisti, hip-hoperi, (turks), America si scavii lor voluntari, aia care cred... totii sunt de cacat si ar trebui sa moara. !! Am folosit expresia (Turks) pentru hip-hopperi ; Ei se muta din Germania pentru ca propria lor casa este mizarabila pentru ca este razboi…si apoi se muta in Germania , serviciu social al lumii si unicul lucru pe care il fac este un cacat. Totii astia ar trebui gazati ! Nu evrei , nu negri , nu altii, Hip-hopparii ! NU SUNT UN NAZIST IMPUTIT . Te urasc pe tine si felul cum esti ! Fiecare dintre voi trebuie sa moara !

De cand aveam 6 ani totii astia ati facut caterinca de mine !Acum razbunarea vine !

`Pentru ca stiu ca politia fascista nu imi va publica inregistrarile , ce am facut la scoala , ... de fapt tot ...de aia am facut asta.

In final as vrea sa multumesc unor persoane care au o mare importanta pentru mine, care au fost buni cu mine si vreau sa spun ca imi pare rau pentru ei !


Tradus de vietnam (www.fobii.blogspot.com)

Sunt plecat... RezistantX (RX)

Acesta este mesajul de sinucidere a lui RezistantX , si cu ajutorul lui InvictusTV l-a inspirat pe Sturmgeist89 sa faca masacru din Finlanda .

4 Comments:

  1. Anonim said...
    asta e mai dezaxat dkt pisica lu flendu(ceea ce e ceva) si se mai ia si de mine/:) mic e gardu:(
    Anonim said...
    Incepusem sa-mi fac griji pe la jumatatea articolului, sincer.
    Badita Florin said...
    :))) E bine macar cineva la citit pe tot...totii ziceau ca e prea lung
    Anonim said...
    Cat de trist tre sa fie sa nu ai parte de putina iubire si de putin creier sa iti dai seama cat e de pretioasa viata asta!!!!

Post a Comment