Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Conform unui comunicat emis de IMINENT, adolescentii petrec pana la 8 ore pe zi pe Messenger. Statistica realizata de companie releva faptul ca adolescentii aloca intre o ora si 8 ore pe zi mesageriei instantan, timp in care pauzele sunt mai scurte de 3 minute.

Din totalul de peste 700 de milioane de utilizatori IM in lume (cifra precizata tot de companie), adolescentii se dovedesc a fi cei mai inraiti, trimitand in medie 300 de mesaje pe zi si antrenandu-se in conversatii cu pauze mai scurte de 2 minute chiar. Lumea IM pe care fiecare o creaza in jurul lui este din ce in ce mai mare, utilizatorul obisnuit de Messenger avand aproximativ 100 de contacte in adresa.
hit.ro

Mai grav este faptul ca nu mai putem sa stam fara tehnologie ... daja mobilul... internetul sunt indispensabile , si inca nu a aparut web 3.0 . Tu cate ore petreci pe messeger ? Ca bloggari vad ca stau chiar mai mult de 8 ore pe mess.

5 Comments:

  1. Anonim said...
    stau peste 10 ore/zi
    Mystique said...
    messu meu e online 24/24 acum calcule cat stau la el nu am facut, dar cred ca in jur de 10 ore si in principiu noaptea si se pare ca am ajuns la 436 de contacte in lista. cam mult...
    Badita Florin said...
    Daca te face sa te simti mai bine eu am vreo 980 .... si prea mie lene sa sterg... si in fiecare zi am vreo 5 add-uri noi.
    Anonim said...
    da, acum chiar ma simt mai bine :D
    Vlad said...
    eu vreu 6 ore

Post a Comment