Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Stiti pana acum ce insemna free hugs si cum a aparut si ca desi nu totii sunt de acord cu free hugs sa devina prea des.... dar pentru peroanele pe care le vad zambind .....observ ca se merita.

Pana la urma am organizat un eveniment free hugs pe cinste . Iar poze am facut destule.

Iar pe 14 februarie o sa fie un alt free hugs.... denumit ...desi nu stiu de ce.... group hug.... dar tot free hugs este.Desi metoda lui nu este deloc originala de a isi promova ideea .

Cel care face de data asta este cam secretos... si ii place spamu...dar din greseli se invata.... http://www.14februariehug.blogspot.com

Deci cine vrea sa vina pe 14 februarie 2008 la orele 18:00 la TNB la un free hugs / group hug sunt asteptatii.

6 Comments:

  1. Tathenen said...
    Initial doream sa particip, dar concertul Tapinarii m-a facut sa-mi schimb ideea...probabil voi fi si eu p'acolo pe la 6:00 sa imbratisez pe cei care participa, dar la 6:30 ma intalnesc cu altcineva sa ma duc la concert. Sper sa iasa ok si de data asta ,chiar daca organizarea e un pic mai misterioasa .
    Anonim said...
    Eu una o sa vin....a fost prea frumos data trecuta :*
    Mos Craciun said...
    bravo!
    nu vreau sa ma laud dar eu am fost primul in Romania cu free hugs!:)

    bafta!
    Badita Florin said...
    Felicitarii... pai sper sa vii maine la free hugs sa ne impartasesti cate ceva din prima experianta :)
    Anonim said...
    Abia astept sa va imbratisez pe toti bai simpaticilor :)):)):)) Yo pe toti va iubesc :)):)):))
    Anonim said...
    E foarte interesanta data aleasa dar presupun ca tocmai de asta ar avea si un efect mai bun. Eram si eu pe acolo la free hugs ultima data, fumam o tigara prin zona :)

Post a Comment